ACME etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy ja joukkueen kotipaikka on Helsinki. Joukkueeseen kuuluu 20 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Nyt olisi tilaisuus olla mukana tekemämässä historiaa. Salibandy seura ACME pelaa kaudella 2014-2015 20. kautensa salibandysarjoissa (VI-divarissa), mutta tarvittaisiin n. 5-7 uutta pelaajaa, jotta saataisiin vietyä kausi kunnialla läpi. Alkaa vanhat veteraanit eläköityä..
Etsitään n. 30-40 vuotiaita peliveljiä sekä puolustukseen, että hyökkäykseen. Harjoitukset joka sunnuntai elokuusta lähtien sunnuntaisin 18.00-19.30 Santahaminassa.
Kustannus/pelaaja on lisenssimaksu+vakuutus ja kausimaksu, yhteensä n. 200 Euroa koko kausi (harjoitukset eivät maksa mitään) .
Älä jätä tätä tilaisuutta käyttämättä

Yhteystiedot tommivoutilainen(miuku)hotmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.